Monday, November 8, 2010

continue my bad episode of my life.....what the....

yang terindah terlukis di bibirmu...ermmm...actually mmg rdu sgt waktu bersma ngn dia dlu....tipu arr..ckap tidak kan...tapi...apa yg aku rasa skang ni..adlah..kebencian...dendam yg membara...arghhh....aq x blh wat ape pun sbnarnya...tp mmg itu lah apa yg mengahantui perasaan dan diri aku skang ni....
aku benci dia...dan aku dah pernah pesan kt dia..if u buat aq merana..sampai bla2 pun aq akan benci kau...dats my promise...tp ntahlah..smua di tangan tuhan kan...ape pun blh terjadi..
tapi...dia seperti mn yg aq tgk skang ni..mmg amat berbeza dengan dia yg aku knal dlu...tapi amat kesianlah tgok perangai n cara dia layan budak baru tue...kenapah dia yg terkenal dengan perangai setan n playboy dia tuh bleh kalah dengan budak mentah tue...kesian2..ermm....sampai sanggup nak terjun dari tingkat 9 kondominumnya...haihh..blh sampai camtuh sklai..
betapa bdohnya kau kan..hahhah
tue lah akibat daripada selalu mengenkan owg terlebih dahulu..jadi,,skang dia dah rasa apa yg couple2 dia dulu pernh rasa sms bersama dia....

kepada F bkn nama sebenar......i hate u...tp aq bkn owg yg jahat mana pun nak benci kt kau...biarlah lepas ni kau akan sedar dan menghargai kasih sayang yg owg bg kt kau...harap kau berbahagia..n jgn sampai owg lain ambik kesempatan kt kau sdh...tc urself n ur mom.....
thanks sbb pernah bg harapan n ksh syg yg sedikit kt aku dulu.......
aq xkan lupa F bkn nm sebnar dari hdp aku.....smua yg kau telah buat aku, kebaikan..kejahatan....aku tetap akan ingt..thanks again....

No comments:

Post a Comment